پیام تسلیت فراجا در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

پیام تسلیت فراجا در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

پیام تسلیت فراجا در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکسر، فرماندهی کلِ انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای شهادتِ خادمانِ ایران و اسلام رییس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و جمعی از عزیزان را در حادثه یِ دردناکِ سانحه هوایی به ساحتِ مقدس امامِ زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و ملت شهیدپرورِ ایران تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: با نهایتِ تاثر و تاسف شهادتِ شهید خدمت رییس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رییسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می نمایم. آیت الله رییسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیات همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم غیور و قهرمانِ استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوند متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می نمایم. فراجا ضمن همدردی با ملتِ بزرگ و سلحشور، تلاش و مساعیِ لازم در جهت تامین امنیت عمومی و برگزاری مراسم باشکوهِ وداع با بزرگانِ انقلاب اسلامی را به کار خواهد بست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت فراجا در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت فراجا در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه